24 februarie 2012

Bancurile de vineri - 24 februarie 2012

*Odată cineva ne-a furat maşina. Mi-am întrebat nevasta dacă a văzut cumva cum arătau hoţii. Mi-a răspuns că nu i-a reţinut prea bine, dar a notat numărul maşinii...

*Două mame stau de vorbă:
- Copilul meu nu plânge niciodată noaptea, atunci când începe să plângă, eu îi cânt un cântecel de leagăn şi adoarme instant !
- Şi eu îi cântam la al meu, doar că vecinii mi-ai zis că decât să îi cânt eu mai bine să îl las pe el să plângă !

*Un copil optimist şi unul pesimist îl aşteaptă pe Moş Crăciun. Pesimistul e sigur că nu o să primească mare lucru. Oprimistul nu mai poate de încântare şi abia aştepta să vadă darurile. Vine Moşul, iar copilul pesimist primeşte super-cadouri : trenuleţe, maşinuţe, ciocolată, tot ce i-ar fi putut trece prin cap, Copilul optimist primeşte... o balegă. Se întâlnesc copiii şi schimbă impresii.
Pesimistul : - Eu am primit un trenuleţ, da' nu e prea mare, o maşinuţă, da' nu e culoarea pe care o vroiam, şi ciocolată, da e cu lapte şi fără alune...
Optimistul râde încântat : - Măi, eu am primit un cal ! Dar nu-l găsesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu